Vanliga frågor och kontakt
Hemtrevligt mål är att det ska vara enkelt och smidigt att få kontakt med oss. Vi svara gärna på dina frågor och finns tillgänglig på mail samt telefon.
Öppettider 9-15:30 och stängt mellan 12.00-13:00
För engångs tjänster så kontaktar du oss via telefon och mail och kan direkt boka din tjänst. Gäller det ett abonnemang så startar vi alltid med ett kostnadsfritt hembesök som du bokar genom att kontakta oss via mail eller per telefon.
Hemtrevligts mål är att du som kund skall få hjälp så snabbt som möjligt. En uppskattad tid är cirka 1-2 veckor och vi rekommenderar att du startar med ett storstädning för att underlätta efterkommande städuppdrag.
Vi utgår ifrån ditt hem och dina förutsättningar, därav behöver du inte tänka på något.
Hemtrevligts mål är att kunna ha en kontinuitet så långt det är möjligt och värnar om relationen med våra anställda och kunder. Vid sjukdom och semester kommer din ordinarie städare att ersättas med en vikarie som kommer att vara väl informerad om just ditt städuppdrag och som har genomgått samma utbildning som resterande personal.
Kontakta oss för offert
Behöver du skräddarsydd städning med personlig touch? Kontakta Hemtrevligt för en anpassad offert och upplev vår unika service!