Kundtjänst

Hemtrevligt mål är att det ska vara enkelt och smidigt att få kontakt med oss. Vi svara gärna på dina frågor och finns tillgänglig på mail samt telefon.
Telefontid vardagar 8-17

Hemtrevligt i Skaraborg AB
Tel: 073-041 99 02
E-post: info@hemtrevligt.nu

Vanliga frågor


Jag vill bli kund, hur skaffar jag städhjälp?

För engångs tjänster så kontaktar du oss via telefon och mail och kan direkt boka din tjänst. Gäller det ett abonnemang så startar vi alltid med ett kostnadsfritt hembesök som du bokar genom att kontakta oss via mail eller per telefon.

Hur snabbt kommer ni igång med städningen?

Hemtrevligts mål är att du som kund skall få hjälp så snabbt som möjligt. En uppskattad tid är cirka 1-2 veckor och vi rekommenderar att du startar med ett storstädning för att underlätta efterkommande städuppdrag.

Vad behöver jag som kund tänka på inför städningen?

Vi utgår ifrån ditt hem och dina förutsättningar, därav behöver du inte tänka på något.

Får jag samma person vid varje städtillfälle?

Hemtrevligts mål är att kunna ha en kontinuitet så långt det är möjligt och värnar om relationen med våra anställda och kunder. Vid sjukdom och semester kommer din ordinarie städare att ersättas med en vikarie som kommer att vara väl informerad om just ditt städuppdrag och som har genomgått samma utbildning som resterande personal.

“En doft, ett leende och en känsla”